Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Jednoduchá hra v OpenGL
Čapek, Radovan ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na problematiku počítačové grafiky a tvorby her. Popisuje fyzikální model chování auta a implementuje ho v podobě závodní hry. Hra načítá modely formátu 3ds a obsahuje mnoho zajímavých vizuálních technik. Teoretické základy těchto technik jsou v práci rozebrány. Výstupem práce je kromě programu samotného i tutoriál, jak dané techniky naprogramovat.
Použití OpenGL z jazyka Java
Herich, Martin ; Vanek, Juraj (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím knihovny OpenGL pro zobrazování 3D grafiky v programovacím jazyku Java. Zaměřuje se na projekt Java OpenGL (JOGL), který je referenční implementací OpenGL do Javy. Demonstrační aplikace prezentuje základní schopnosti zobrazování třírozměrné grafiky přes OpenGL jako je hraniční reprezentace, osvětlení, texturování a přepojení mezi Javou a OpenGL.
Metody mapování textur na mračna bodů
Květný, Michal ; Štarha, Pavel (oponent) ; Procházková, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá mapováním textur získaných z běžných fotografií na trojrozměrná mračna bodů pořízená 3D skenerem. Práce navrhuje mapovací metodu skládající se z rekonstrukce řídkého mračna ze vstupních fotografií a následné registrace tohoto mračna se vstupním hustým mračnem užitím FPFH (Fast Point Feature Histogram) deskriptorů. Součástí práce je implementace navržené metody v programovacím jazyce C++, která je otestovaná na reálných datech.
Realistická animace kouře
Zubal, Miloš ; Španěl, Michal (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Práce provádí základní analýzu historických a současných algoritmů pro animaci kouře. Dále jsou popsány moderní přístupy k zobrazování volumetrických dat. Na základě této analýzy jsou vybrány algoritmy použité při implementaci realistické animace kouře. Tyto algoritmy jsou podrobněji popsány a jsou zdůrazněny jejich důležité vlastnosti vzhledem k zaměření práce. Dále je podrobně popsána implementace těchto algoritmů a je provedeno měření výkonnosti. V závěru je zhodnocen dosavadní vývoj práce a jsou nastíněna další možná pokračování projektu.
Vizualizace objemových dat pomocí volume renderingu
Kazík, Jiří ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
V teoretické části se práce obecně zaměřuje na problematiku zobrazování objemových dat, vzájemně srovnává a hodnotí jednotlivé přístupy a čtenáři tak poskytuje dobrou základní orientaci v tematice. Podrobně je pak analyzována metoda vizualizace objemových dat pomocí mapování textur, která je rovněž využita pro implementaci grafického systému navrženého v této práci. Systém je tvořen s ohledem na maximální přenositelnost a k jeho realizaci jsou využity jazyk C++ a grafický toolkit Open Scene Graph, jehož popis je v odpovídajícím rozsahu také zahrnut.
Optimalizované sledování paprsku
Hrubý, Michal ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou sledovania lúča a jej rôznymi optimalizáciami. Rozoberá matematický princíp sledovania lúča a hľadania priesečníka objektov scény s lúčom.  Tiež analyzuje rôzne osvetľovacie modely a efektívne budovanie kd-stromu pre rozdelenie objektov scény. Práca sa zameriava na návrh a implementáciu multiplatformnej a jednoducho rozšíriteľnej aplikácie vykonávajúcej ray-tracing virtuálnej scény v jazyku C++.
Vizualizace objemových dat pomocí volume renderingu
Kazík, Jiří ; Švub, Miroslav (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
V teoretické části se práce obecně zaměřuje na problematiku zobrazování objemových dat, vzájemně srovnává a hodnotí jednotlivé přístupy a čtenáři tak poskytuje dobrou základní orientaci v tematice. Podrobně jsou pak analyzovány metody vizualizace objemových dat pomocí mapování textur a pomocí hardwarově akcelerovaného vrhání paprsku. Metoda vrhání paprsku je následně využita pro implementaci grafického systému navrženého v této práci. Práce se dále zaměřuje na využití méně výkonného hardware pro volume rendering, možné metody optimalizace a dynamickou změnu kvality zobrazení.
Metody mapování textur na mračna bodů
Květný, Michal ; Štarha, Pavel (oponent) ; Procházková, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá mapováním textur získaných z běžných fotografií na trojrozměrná mračna bodů pořízená 3D skenerem. Práce navrhuje mapovací metodu skládající se z rekonstrukce řídkého mračna ze vstupních fotografií a následné registrace tohoto mračna se vstupním hustým mračnem užitím FPFH (Fast Point Feature Histogram) deskriptorů. Součástí práce je implementace navržené metody v programovacím jazyce C++, která je otestovaná na reálných datech.
Realistická animace kouře
Zubal, Miloš ; Španěl, Michal (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Práce provádí základní analýzu historických a současných algoritmů pro animaci kouře. Dále jsou popsány moderní přístupy k zobrazování volumetrických dat. Na základě této analýzy jsou vybrány algoritmy použité při implementaci realistické animace kouře. Tyto algoritmy jsou podrobněji popsány a jsou zdůrazněny jejich důležité vlastnosti vzhledem k zaměření práce. Dále je podrobně popsána implementace těchto algoritmů a je provedeno měření výkonnosti. V závěru je zhodnocen dosavadní vývoj práce a jsou nastíněna další možná pokračování projektu.
Vizualizace objemových dat pomocí volume renderingu
Kazík, Jiří ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
V teoretické části se práce obecně zaměřuje na problematiku zobrazování objemových dat, vzájemně srovnává a hodnotí jednotlivé přístupy a čtenáři tak poskytuje dobrou základní orientaci v tematice. Podrobně je pak analyzována metoda vizualizace objemových dat pomocí mapování textur, která je rovněž využita pro implementaci grafického systému navrženého v této práci. Systém je tvořen s ohledem na maximální přenositelnost a k jeho realizaci jsou využity jazyk C++ a grafický toolkit Open Scene Graph, jehož popis je v odpovídajícím rozsahu také zahrnut.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.